top of page


Az ügyfél-elégedettség mérés jelentősége és kulcsfontosságú mutatói
Tudd meg, miért kulcsfontosságú az ügyfél-elégedettség mérése! Ismerd meg az NPS, CSAT, CES mutatókat és az integrált kérdőívek előnyeit.
Kovács Rita
okt. 9.5 perc olvasás


Kisgyermekes anyák visszatérése a munka világába: hogyan lehet sikeresen egyensúlyozni az új élethelyzetben?
Hogyan találhatnak egyensúlyt a kisgyermekes anyák a munka és a család között? Tippek az időmenedzsmenthez, önbizalomhoz és támogatói rendszerekhez. NetCoach.hu
Heinrich Kriszta
szept. 4.5 perc olvasás


Miért nem működnek a klasszikus HR-módszerek a mai fiatal munkavállalóknál?
A Lancet-bizottság 2024-es jelentése rávilágít: a fiatalok mentális egészsége válságban. Digitális, peer-alapú HR-megoldásokra van szükség.
Szűcs Viktor
szept. 1.2 perc olvasás


Sportolóként mikor érdemes coach-hoz fordulni?
Teljesítményed stagnál vagy hiányzik a motiváció? Tudj meg mindent arról, mikor segíthet egy coach amatőr és profi sportolóknak is.
Hunyadi Szabolcs
aug. 27.2 perc olvasás


A tanult érzelmi reakciók és generációs mintázatok
Fedezd fel, hogyan hatnak ránk a tanult érzelmi reakciók és a generációs mintázatok, és hogyan alakíthatjuk át őket tudatos önismereti munkával.
Kovács Rita
aug. 25.4 perc olvasás
bottom of page